Пошуковий запит: (<.>A=Андрушкевич З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Андрушкевич З. М. Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_13
|
2. |
Андрушкевич З. М. Сутність інноваційних технологій продажу товарів [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, А. О. Олійник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__4
|
3. |
Андрушкевич З. М. Методи залучення клієнтів у торгово-розважальні центри [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, Я. Д. Галюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__4
|
4. |
Андрушкевич З. М. Сучасні інструменти маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, О. В. Сітарчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__5
|
5. |
Андрушкевич З. М. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 2(1). - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_2(1)__32
|
6. |
Андрушкевич З. М. Маркетингові дослідження тенденцій розвитку ринку металопластикових вікон [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(1). - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(1)__3
|
7. |
Гвоздецька І. В. Теоретико-методичні основи формування іміджу підприємства як важливої складової посилення конкурентних переваг [Електронний ресурс] / І. В. Гвоздецька, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_7
|
8. |
Бичікова Л. А. Маркетинговий інструментарій просування банківських продуктів і послуг [Електронний ресурс] / Л. А. Бичікова, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_17
|
9. |
Кулеша К. В. Удосконалення інформаційного забезпечення логістичних потоків на підприємстві [Електронний ресурс] / К. В. Кулеша, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_2_19
|
10. |
Кулеша К. В. Впровадження інноваційних методів та технологій продажів у діяльність підприємства [Електронний ресурс] / К. В. Кулеша, З. М. Андрушкевич, О. В. Остапчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_33
|
11. |
Романова А. В. Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах [Електронний ресурс] / А. В. Романова, З. М. Андрушкевич, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_45
|
12. |
Андрушкевич З. М. Діджиталізація – дієвий інструмент комунікативної політики підприємства в період пандемії covid-19 [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, В. М. Нянько, О. В. Сітарчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_5
|
13. |
Андрушкевич З. М. Комплекс маркетингу в торговельній діяльності аптечних мереж [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 5(2). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_5(2)__7
|
14. |
Бойко Р. В. Трейд-маркетинг як інструмент рекламного менеджменту та управління лояльністю споживачів [Електронний ресурс] / Р. В. Бойко, З. М. Андрушкевич // Innovation and Sustainability. - 2022. - Iss. 4. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innsus_2022_4_8
|