Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Андрушкевич З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Андрушкевич З. М. 
Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Андрушкевич З. М. 
Сутність інноваційних технологій продажу товарів [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, А. О. Олійник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 463.425 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Андрушкевич З. М. 
Методи залучення клієнтів у торгово-розважальні центри [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, Я. Д. Галюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Андрушкевич З. М. 
Сучасні інструменти маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, О. В. Сітарчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Андрушкевич З. М. 
Інтернет-маркетинг у соціальних мережах [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 2(1). - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_2(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Андрушкевич З. М. 
Маркетингові дослідження тенденцій розвитку ринку металопластикових вікон [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(1). - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гвоздецька І. В. 
Теоретико-методичні основи формування іміджу підприємства як важливої складової посилення конкурентних переваг [Електронний ресурс] / І. В. Гвоздецька, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 627.692 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бичікова Л. А. 
Маркетинговий інструментарій просування банківських продуктів і послуг [Електронний ресурс] / Л. А. Бичікова, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.001 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кулеша К. В. 
Удосконалення інформаційного забезпечення логістичних потоків на підприємстві [Електронний ресурс] / К. В. Кулеша, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.871 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кулеша К. В. 
Впровадження інноваційних методів та технологій продажів у діяльність підприємства [Електронний ресурс] / К. В. Кулеша, З. М. Андрушкевич, О. В. Остапчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Романова А. В. 
Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах [Електронний ресурс] / А. В. Романова, З. М. Андрушкевич, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 730.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Андрушкевич З. М. 
Діджиталізація – дієвий інструмент комунікативної політики підприємства в період пандемії covid-19 [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, В. М. Нянько, О. В. Сітарчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Андрушкевич З. М. 
Комплекс маркетингу в торговельній діяльності аптечних мереж [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 5(2). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_5(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.818 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бойко Р. В. 
Трейд-маркетинг як інструмент рекламного менеджменту та управління лояльністю споживачів [Електронний ресурс] / Р. В. Бойко, З. М. Андрушкевич // Innovation and Sustainability. - 2022. - Iss. 4. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innsus_2022_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського